Vi anvender cookies på www.citroen.dk og vores kampagnesites for at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet. Vores cookies hjælper os derfor med at give dig så god en oplevelse som muligt, når du besøger vores hjemmeside.

Læs mere om cookies
Vil du downloade eller have tilsendt dokumentation?

Se vores store udvalg af bilbrochurer og tilbehørsbrochurer.

Luk
news9

Tak for tilliden

Kunderne hos Citroëns autoriserede værksteder er blandt de mest tilfredse.

I FDM’s årlige undersøgelse af bilejernes tilfredshed med deres bilmærke placerer kunderne Citroëns autoriserede værksteder på en flot 4. plads.

Nærstuderer man udviklingen i FDM’s undersøgelse de seneste år, ser vi, at konkurrenterne ligeledes udvikler sig positivt. Dette er blot med til at sætte vores fornemme placering ydereligere i relief.

På vej mod podiumI 2007 placerede Citroën sig som nr. 23 ud af 23 i FDM’s undersøgelse på værkstedssiden. Siden dengang er vi kravlet langsomt, men støt op ad ranglisten. Et sikkert tegn på at kvaliteten af vores produkter, ligesom vores service, bliver bedre og bedre år for år. Vi har gjort en stor indsats for at forbedre os på værkstedssiden. Sådan udarbejdes FDM’s undersøgelseI perioden januar til marts 2014 har flere end 36.000 danske privatbilejere besvaret over 120 spørgsmål om deres bils egenskaber samt forhandlerens og deres værksteds kompetencer. FDM’s partner i AutoIndex, Loyalty Group, har indsamlet og bearbejdet svarene. Bilejerne angiver deres tilfredshed på en skala fra 1 til 7, der omregnes til indekspoint op til 1.000. Bilejernes tilfredshed med bilmærkerne er en sum af fire kategorier, der er vægtet således:

• Bilens egenskaber: 40 %• Loyalitet over for bilmærket: 20%• Værkstedets kompetencer: 20 %• Forhandlerens kompetencer: 20 %

Top