[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:da] [cle1: SECONDES Lang:da]

SPØRGSMÅL OG SVAR

TIL CITROËN CONNECTED SERVICES

Topbanner

Nedenfor har vi samlet en række typiske spørgsmål og svar i forhold til brugen af Citroën Connected Services. 

Kan du ikke finde svar på det du søger er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

KONTAKT KUNDESERVICE

Hvor mange biler kan jeg finde på min konto?

  • Du kan tilføje 1-10 biler på din konto.


Hvordan tilføjer jeg en bil til min profil?

  • Inde i Services Store, kan du tilføje en eller flere biler ved at klikke på "MIN KONTO", "MIN BIL", "SE MINE BILER" og klik på "TILØJ BIL" knappen.


Hvordan kan jeg min adgangskode på MyCitroën?

  • Opret forbindelse til din konto på MyCitroën, i toppen til højre på forsiden vælger du herefter "Se min profil" og klikker "mit password". Hvis du har en Citroën Services Store konto, vil din nye adgangskode automatisk blive tilføjet.


Hvordan oprette jeg en MyCitroën konto?

  • Sådan laver du en MyCitroën konto:

    Gå ind på hjemmesiden: (https://services-store.citroen.dk/)
    Hvis du ikke har oprettet en konto endnu, vælg "opret konto"
    Vælg dit bruger-id ved at vælge en e-mail og en adgangskode
    Udfyld personlige oplysninger, bilinformationer og godkend
    En besked skulle nu komme frem, for at bekræfte at din konto nu er oprettet. Du vil herefter få en mail som du skal acceptere for at aktivere din konto, i din e-mails indbakke. Vælg mailen og klik på "Aktiver konto"

    Du har 20 dage til at bekræfte din tilmelding, herefter vil dine personlige oplysninger blive slettet automatisk og du vil blive nød til at oprette en konto på ny.

    Husk at tilmelding er gratis.

    Når kontoen er oprettet og aktiveret, vil du modtage en ny mail med dit login og din valgte adgangskode og et nyt link som bruges til, at oprette forbindelse til din konto første gang du skal logge ind.


Hvordan sletter jeg en bil fra MyCitroën?

  • Gå ind på din konto på MyCitroën
    Du kan selv manuelt slette en eller flere biler ved at klikke på "Mine biler". Herefter skal du klikke in på "Vælg din bil" sektionen, klik på "Slet denne bil". De biler du slettet på din konto vil blive kopieret til din konto på Citroën Services Store.


Jeg har en aktiv  overvågning, mapping eller tracking pakkekontrakt og jeg kan ikke forny den før udløbsdatoen. Hvad kan jeg gøre?

  • En fornyelse af en pakke vil ske ved afslutning af din kontrakt. Du vil ikke have mulighed or at genaktivere din kontrakt før efter at din kontrakts slutningsdato. Derfor vil du blive nød til at forny din kontrakt hver gang den udløber for at blive ved med at bruge tjenesten.


Jeg har en Connected Services-kontrakt. Hvordan kan jeg slette den i tilfælde af salg, tyveri, ødelæggelse eller ved returnering af min leaset bil?

  • Hvis du har nogle Connected Services-kontrakt (Teleservice, Connect Nav, Fartkamera/farezoner), ifølge med et gensalg af din bil eller afslutning på leasing SKAL du informere os om af afmelde din service. Kontakt venligst Citroën kundeservice ved hjælp af hjemmeside.


Hvis jeg afinstallere MyCitroën fra min telefon, vil jeg da miste alle data?

  • Efter du har afinstalleret MyCitroën applikationen, vil al data som er relateret til din bil (GPS, servicealarm, rejser mm.) permanent slettet. Dog vil din personlige data som relatere sig til din profil stadig være tilgængelig.


Hvordan opretter jeg en Citroën Services Store konto?

  • Hvis du allerede har en konto MyCitroën, kan du logge ind ved hjælp af de samme oplysninger du har angivet i Citroën Services Store.
    For at kunne oprette en konto skal du:
    Logge ind i Citroën Services Store:
    Hvis du allerede har en konto på MyCitroën, skal du logge ind med de samme oplysninger som du har angivet her, ellers skal du klikke på "Opret en konto":
    Tilføj din bil ved at klikke på "Tilføj bil"

    Hvis billedet svare til din bil, klik på "Bekræft", eller skal du igen indtaste dit VIN-nummer.


Hvad er Citroën Services Store?

  • Citroën Services Store er en dedikeret platform til alle Citroëns connected services. Du vil have mulighed for at styre alle dine connected services for din bil, via denne platform. Besøg Citroën Services Store for at læse mere om økosystemet for Citroën connected services.


Hvorfor skal jeg oprette en Citroën store konto?

  • Takket være din Citroën Services Store konto, kan du håndtere alle dine connected services hjemmefra. For mere information omkring dine connected services skal du besøge Citroën Services Store.


Hvorfor skal jeg have en Citroën Service Store konto hvis jeg allerede har en MyCitroën konto?

  • Din Citroën Services Store konto gør det muligt at håndtere alle dine Citroën connected services samtidig med at du vil få information om nye tilbud. Takket være din Citroën Services Store konto kan du tilmelde, forlænge eller fornye din connected services tilbud. MyCitroën applikationen gør det muligt at bruge dine tilmeldte connected service med det samme via din Citroën Services Store konto.


Kan jeg logge ind  på Citroën Services Store ved at bruge samme oplysninger fra MyCitroën?

  • Hvis du allerede har en MyCitroën konto, kan du logge ind med det samme med diine oplysninger du har oprettet via Citroën Services Store ved at klikke på "Forbind".


Hvis jeg tiløjer en bil i MyCitroën på min konto, vil bilen så blive vist i MyCitroën Services Store?

  • Din MyCitroën og Citroën Service Store-konto er den samme. Begge er knyttet sammen, og enhver ændring overføres.


Hvordan kan jeg afmelde mig Citroën Services Store?

  • For at afmelde dig Citroën Services Store, skal du gå til din personlige konto i Citroën Services Store - "MIN KONTO> MINE PERSONLIGE DATA" rul ned ad siden, klik på "AFMELD" Denne handling vil ikke have nogen indflydelse på dine igangværende kontrakter. Hvis du ønsker at opsige dine kontrakter, skal du kontakte vores HelpDesk.


Hvis jeg sælger min bil, vil den nye ejer så have adgang til min konto?

  • Hvis du sælger din bil, ja. Hvis du ikke ønsker, at den nye ejer får adgang til dine personlige oplysninger, kan du opsige din kontrakt ved at kontakte Citroën HelpDesk.


Er informationer om min bil og dens rejser tilgængelig på min Service Store?

  • Nej, men du kan få adgang til disse informationer på din MyCitroën-konto.


Hvornår vil jeg blive faktureret ved køb af connected services på Citroën Service Store?

  • Din konto debiteres 14 dage efter, at tjenesten er aktiv. Du vil modtage en email med bekræftelse.

Kan jeg tilføje en bil som er købt i udlandet til Citroën Services Store?

  • Ja, du skal bare indtaste VIN-nummeret i det markerede felt.


Kan jeg lave en Citroën Services Store via en smartphone?

  • Nej, den online platform er det eneste alternativ i øjeblikket.


Kan jeg tiløje flere biler på min Citroën Serives Store konto?

  • Ja. Du skal bare tilføje VIN-nummeret i feltet 'TILFØJ KØRETØJ' under 'MIN KONTO'.
    Den nye bil tilføjes derefter automatisk i MyCitroën-appen.

Når jeg fjerner min bil fra min konto på Citroën Serives Store, har jeg ikke længere adgang til mine services. Hvad skal jeg gøre?

  • Du skal omregistrere din bil på din Citroën Services Store-konto.


Når jeg fjerner min bil fra min konto på Citroën Serives Store, er jeg så stadig berrettiget til at bruge servicen?

  • Ja. Fjernelse af en bil fra din personlige konto har ingen indflydelse på de abonnerede tjenester. Hvis du vil se dine aktive kontrakter, bliver du nødt til at genregistrere din bil til din personlige konto.


Hvad sker der hvis jeg sletter min bil fra min konto på Services Store?

  • Efter fjernelse af din bil i Citroën Services Store kan du ikke se dine aktive kontrakter eller abonnere på en tilsluttet service. Sletning af et køretøj har imidlertid hverken forekomst på dine aktive tjenester eller dine kontrakter.
    Hvis du fjerner en bil fra Citroën Services Store, slettes også køretøjets data i MyCitroën-app.


Hvad sker der hvis jeg afmelder mig fra min konto på Services Store?

  • Hvis du afmelder dig, vil du ikke længere kunne modtage oplysninger om dine kontrakter. Afmelding har dog ingen indflydelse på dine kontrakter eller dine tjenester.


Skal jeg eje en Citroën for at oprette en konto på Citroën Services Store?

  • Nej. På Citroën Services Store byder vi alle kunder, der er interesseret i Citroën velkommen, uanset om de ejer en Citroën eller ikke. Dog er det kun de kunder, der ejer en Citroën, der kan købe vores tilsluttede tjenester.


Jeg har ændret min e-mail adresse. Hvordan kan jeg ændre den på min MyCitroën Services Store?

  • Du kan ændre email-adressen på din Citroën Services Store-konto ved at gå til "MIN KONTO"> "MINE PERSONLIGE DATA".

  • Den nye email-adresse ændres også automatisk på din MyCitroën-konto.


Jeg har glemt min adgangskode til min konto for Citroën Services Store. Hvordan nulstiller jeg den?

  • Klik på "Glemt adgangskode" på hjemmesiden til Citroën Services Store. Indtast din email som er tilkoblet din konto, og klik derefter på "OK". Du vil modtage en email med den nye adgangskode. Den nye adgangskode fungerer også for MyCitroën-kontoen.


Hvorfor kan jeg ikke tilmelde mig alle connected services?

  • Ikke alle de tilsluttede tjenester er tilgængelige for alle køretøjer. Fanen "HJEM" i Citroën Services Store filtrerer automatisk de tilgængelige tjenester til dit køretøj. Du kan administrere denne handling via de "Tilgængelige tjenester" i øverst venstre hjørne i sektionen Shop.


Hvordan tilmelder jeg mig connected services?

  • Gå til Citroën Services Store for at abonnere på en tilsluttet service. Du skal oprette en konto og tilføje dit køretøj via VIN. Klik på "HJEM", derefter på "OPDAG" på den ønskede service og derefter på "TILFØJ TIL KURV". Acceptér de generelle salgsbetingelser, klik derefter på "FORTSÆT", udfyld din faktureringsadresse og personlige oplysninger, og klik derefter på "FORTSÆT". Udfyld den sikrede betalingsformular og klik derefter på "OK". Du vil snart modtage en bekræftelse af din ordre via mail.


Hvordan ændrer jeg mit teleonnummer, så jeg kan blive kontaktet?

  • Du kan ændre dit telefonnummer på din konto, ændringen sker automatisk også på din Citroën Services Store-konto, hvis du har en.


Hvordan ved jeg hvilket nummer som er brugt?

  • Telefonnummeret er det, du har indtastet på din MyCitroën app / Citroën Services Store-konto. Hvis du ændrer dit telefonnummer på en af ​​disse platforme, opdateres det automatisk på den anden platform.


Hvordan ved jeg at min Citroën telefonservice-kontrakt stadig er gældende?

  • Log ind i Citroën Services Store, og du kan se alle abonnerende tilsluttede tjenester, der er aktive.


Hvordan tilmelder jeg mig Citroën teleservices?

  • Citroën Teleservices er i øjeblikket kun tilgængeligt for detailforbrugere, der har et køretøj udstyret med Citroën Connect SOS og Assistance. For at aktivere Citroën Teleservices, skal du logge på Citroën Services Store og abonnere og acceptere betingelserne samt betingelserne for tjenesterne. Aktiveringen træder automatisk i kraft indenfor 7 dage, under visse betingelser (det anbefales at bruge køretøjet regelmæssigt i mindst 3 dage i et område, der er dækket af en mobiltelefonoperatør).


Jeg kunne godt tænke mig en kopi af vilkår og betingelser fra teleservices. Hvor kan jeg finde dette?

  • Betingelserne kan findes i Citroën Services Store under din konto, når du er logget ind.


Er det muligt at få informationer tilbage på min bil via Citroën Services Store?

  • Nej, Citroën Services Store-platformen tilbyder ikke feedback på din bils data. Find alle oplysninger om din bil på din MyCitroën-konto.


Hvordan kan jeg opsige en connected services aftale?

  • Hvis du ønsker at opsige en tilsluttet servicekontrakt, skal du kontakte Citroën HelpDesk via telefon eller kontaktformularen. Du finder alle nødvendige oplysninger om Citroën Services Store nederst på siden i afsnittet "Kontakt".


Hvordan tilføjer jeg en bil på min konto for Citroën Services Store?

  • Gå til din konto på Citroën Services Store. Du kan manuelt tilføje et eller flere biler ved at klikke på "TILFØJ MIN BIL". Indtast VIN, og klik derefter på: "TILFØJ MIN BIL" Hvis den viste bil svarer til modellen på din bil , skal du klikke på 'Bekræft' (hvis det ikke stemmer, så tjek venligst VIN).
    For at tilføje flere biler skal du gå til 'MIN KONTO' og 'TILFØJ BIL'.


Hvordan ændrer jeg de personlige oplysninger på min konto på Services Store?

  • Gå til din konto på Citroën Services Store, gå til 'MIN KONTO> PERSONLIG INFORMATION' og klik på pennelogoet, derefter på 'Skift'.
    Enhver ændring overføres til MyCitroën-appen.


Er det nødvendigt at vente på levering af min nye bil, for at oprette en konto på Citroën Serives Store?

  • Ja, vi anbefaler kraftigt at vente mindst 2 dage efter levering af din bil, før du abonnerer på Citroën Services Store, fordi du har brug for bilens VIN for at tilføje din bil til kontoen.


Hvorfor skal jeg indtaste mit telefonnummer igen på Citroën Services Store når jeg tilmelder mig teleservice?

  • Telefonnummeret kræves for brug af tjenesten, det er kun påkrævet ved tilmelding til Teleservices.


Hvorfor ser jeg teleservice-kontrakt på min konto på Citroën Services Store når jeg ikke har tilmeldt mig dette?

  • Hvis der allerede er tegnet en Teleservice-kontrakt for din bil, vises det i de oplysninger, der er relateret til din bil. Hvis du mener, at dette gælder en tidligere ejer og ønsker at ændre disse oplysninger, skal du kontakte kundeservice via telefon eller kontaktformularen.


Hvorfor er 3-års fartkamera tilbuddet ikke tilgængeligt for min bil?

  • 3 års fartkamera-tilbud er tilgængeligt for biler, der er mere end et år gammel.
Top