Service- og reparationsaftale
Få abonnement på service og slip for værkstedsregninger
En Citroën Service- og reparationsaftale giver dig overblik og tryghed i biløkonomien.
Den dækker alle udgifter til serviceeftersyn og reparationer – også evt. uforudsete - og i den periode, du ønsker*. Du skal blot betale en fast, månedlig ydelse samt følge Citroëns retningslinjer for serviceeftersyn.
Med en Service- og Reparationsaftale kommer din Citroën i trygge hænder hos vores teknikere, som sikrer, at den bliver passet og plejet efter fabrikkens forskrifter. Aftalen kan tegnes op til 12 måneder fra bilens 1. indregistreringsdato, og prisen afhænger af, hvor lang tid og hvor mange kilometer, du ønsker aftalen skal dække.
*Se nærmere detaljer i kontraktbetingelser, herunder også visse undtagelser.
Hvad omfatter en Citroën Service- og Reparationsaftale?
- Service og mekanisk vedligeholdelse af bilen i henhold til bilens servicehæfte
- Tandrems-udskiftning i henhold til bilens servicehæfte
- Nødvendige reparationer ifm. bilens primære drift og trafiksikkerhed, herunder udgifter til arbejdsløn og reservedele, udført af et autoriseret Citroën-værksted i Danmark
- Fejl på aircondition/klimaanlæg, hvor udskiftning af defekt komponent er påkrævet
- Udskiftning af pærer
- Vinduesviskere udskiftes når de er defekte
- Påfyldning af motorolie og sprinklervæske
Få prisoversigt og tegn abonnement online
Herunder kan du få en prisoversigt for netop din bil og efterfølgende kan du tegne et abonnement på en aftale. Det eneste du skal gøre er:
1. Indtast nummerplade og antal kørte kilometer.
2. Vælg din ønskede periode for aftalen og antal kilometer.
3. Få prisoversigt.
4. Indtast kontaktoplysninger og klik ’Bestil’.
Du vil efterfølgende modtage en mail med et betalingslink samt din kontrakt. Din aftale bliver aktiveret, når du via betalingslinket har betalt første ydelse. Herefter skal der betales ydelse den 1. i hver måned.